MY STORY

MY STORY

blog archive

Popular Posts

Saturday 10 November 2012

Semoga Allah mengiringi setiap langkahku ^^ -HAPPY EID


HAPPY EID :)


Hari raya aidil adha adalah kali ke-2 balik rumah..rinduuunya..sumpah rinduu..duk kmpk tiap2 minggu balik..tapi duk U payahnya na balik..btw,kali ni beraya ke rumah lilo :D happy eid lilo

hari hari ku sebagai mahasiswi uitm



lame rasenya xupdate blog ni haiih..mungkin line yang terbaek mnyebabkn sy malas na update blog huhu.. ok sem ni,ni la subjek2 yang perlu saya fokus..kate niney sy kena kuat.. :') tq niney selalu jd pembakar semangat saya. Dalam hidup ni xde apa yang mudah,tapi kita boleh mudahkan bnda yang susah.. Harap saya dapat kuatkan hati teruskan perjuangan.

kehidupan dekat U xsame dengan matrik..tp kwan2 suma baek2 aje.. tapi saya xpenah lupa kwan2 matrik sy,niney,kela,efah,fara :'( rindunya kat korg.. 

ok..untuk sem ni..hurmmm ade 3 subjek 4 jam kredit T.T chemist,microbiology n ecology..pergh terbaik la..but nvm..tujuan datang sini na belajar..jadi HATI kena kuat..senior kate sem1 skor betol2..msuk sem 2 n 3 lg sush n sgat la bz dri sem 1..sem 1 pun da rsa bz huhu =='


dear lilo,

semoga awak berjaya kat matrik..awak kuatkan semngat ye..dulu time gogo boring2 lari bilik lilo kaco huhu..skang da jauh..xleh na peg bilik awak da :'(

akhir kata

:: sahaja aku belajar hari ini kerana Allah s.w.t ::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...