MY STORY

MY STORY

blog archive

Popular Posts

Saturday 14 July 2012

indahnya :)



Ketika aku menyayangimu karna akidahmu …
Ketika aku meluruskanmu karna tak ingin kau berbelok arah …
Ketika aku mendo’akanmu tanpa engkau tahu …
Ketika aku berlapang dada dengan teguranmu …
Ketika aku tersenyum untuk kebahagiaanmu …
Ketika aku menguatkan saat kau mulai terjatuh …
Ketika aku sekuat tenaga tanpa jemu membantumu ..
Ketika sahutan salam menyapa saat kita bertemu …
Ketika aku begitu cepat melupakan kesalahanmu …
Ketika aku membuka lebar-lebar pintu maaf untukmu …
Ketika aku menjaga rahasiamu …
Dan Ketika terkadang aku perlu melepasmu dengan penuh keikhlasan...bila Allah Azza Wa Jalla yang memintaku untuk mencintaimu…Dan aku melakukannya dengan izin Allah dan semoga hanya karna Allah…







☀ Tolong sabarkan si dia,
Andai diri ini enggan dirapati kerana menjaga batasan cinta

☀ Tolong sabarkan si dia,
Bila jarak menjadi penyebab bertambah rindunya

☀ Tolong sampaikan pada si dia,
Hubungan ini terjaga selagi dia menjaga hubungan dengan Yang Maha Kuasa.

Tolong sampaikan pada si dia, kerana aku tidak mampu memberitahunya sendiri
Hanya Engkau Ya ALLAH yang MENGETAHUI SIAPA SI DIA.. :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...