MY STORY

MY STORY

blog archive

Popular Posts

Wednesday 26 August 2015

RASA HATI INI HANYA ALLAH YANG TAU. "Lukisan Amal ke?"


Assalamualaikum w.b.t
Kepada yang sudah tamat belajar,tahniah ya!
Sebenarnya saya juga sedang “jobhunting”, hadiri interview session & mencari duit.
Yaa sebelum saya dapat keputusan, saya sudah dapat bekerja di bahagian safety, malangnya, saya tiada kenderaan untuk travel, perubahan jadual last minute membuatkan saya terpaksa travel. Saya hanya pergi sehari, saya terpaksa menolak. Penting ya driving license tu sahabat semua. Xsabar na dapat lessen ni..semoga latihan & ujian memandu saya dipermudahkan.

Akhirnya saya putuskan untuk mencari kerja di kawasan berdekatan dimana saya boleh menumpang ibu & ayah

Apa yang baik itu saya jadikan sumber pencarian duit saya. Terus terang saya cakap, saya mengumpul duit ini untuk ambil certificate certificate yang berkaitan dengan environment & safety. Saya juga mempunyai cita- cita yang tinggi. Semoga Allah permudahkan urusan ini. Yaa saya buat biz, tapi bukan la saya buat biz semata –mata nak duit, contohnya saya melukis…sememangnya saya mahu customer semua puas hati sebab saya ingin mencari duit untuk ilmu saya. Jadi biarla duit itu berkat. Tapi bermaksud plak lukisan amal untuk yana ye.... hihihihi cth saya share produk yang sememangnya baik dan BEST HAURASKINCARE product SEBAB ada lab test yaa menunjukkan ianya tiada chemical ;)


Alhamdulillah dengan izinya saya bebas hutang..xkisah la awak buat pinjaman apa pun, PTPTN, MARA dan sebagainya..gunala secermat mungkin kalau tiada duit “geli-geli” masuk poket. Hahaha duit geli-geli tu dui tapa, duit buat biz la J ..Alhamdulillah saya tidak perlu membayar penuh pinjaman saya :* dan dan Alhamdulillah saya dah bayar habis pinjaman yang perlu saya bayar. Sudah tentu dengan izinNYA,  bantuan ibu – ayah & yaa duit saya bekerja setiap kali cuti sem & biz…terus terang sy cakap…sem 3 saya stop berbiz, saya harapkan duit ayah, duit baki biz & duit saya bekerja. Alhamdulillah saya survive & BEBAS HUTANG. 


SLOT 1 : CERTIFICATE BERKAITAN ENVIRONMENT YANG YANA TENGAH KEJAR



1. Buka laman web EIMAS


2. COURSE yang ditawarkan


3. Daftar


4. Sediakan duit hehehe

Selain dari greenbook…yellow book…itu certificate yang kita boleh ambil to be comptent person





HAURASKINCARE

WASSAP 0134649965






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...