MY STORY

MY STORY

blog archive

Popular Posts

Wednesday 6 June 2012

DI SEBALIK NAMA KU :D

NURUL HANA LIYANA
N
Naif
U
Untung
R
Ramah
U
Ulung
L
Lemah-lembut
H
Harum
A
Amanah
N
Naif
A
Alim
L
Lincah
I
Ikhlas
Y
Yakin
A
Abadi
N
Naif
A
Asli
gogo tengok sesetengah seperti ramah & lincah memang kena dengan ak pon :P hehehe yg laen biarlah orang yang menilai,sebab kang kalu ngaku orang kate ditimpa perasaan..xboleh na kate ape,sebab itu sifat lumrah manusia mesti ade sikit terselit di benak fikiran perkara negatif,,normal la tu,manusia.. :D
ye mungkin ade yang xsetuju bila gogo cakap peramah bukan?yang xsetuju ni aku tau untuk golongan lelaki yang aku wat sombong...maaf ye dalam FB & realiti life gogo sgat berbeza..gogo memang ramah dengan korang dalam fb, maaf sesangat kat luar bukan sombong tp aku memang jalan pandang bawah & kalu korang panggil aku memang wat xreti..tp berbeza untuk kenalan lelaki aku yang dah lama kenal...tanya diorg aku xsombong,ak cakap banyak2 :D :D lemah lembut tu mungkin ye,sebab kawan2 perempuan ade cakap mcm tu..plus lincah..sebab ak xkan duduk diam..lemah lembut tu bila bergaul dengan orang n yes aku hanya akan mencarut bila keadaan terdesak selebihnya aku kurang mencarut..tp kalu ikotkan..ak ni maen game perang2,maen bola(futsal),n aku akan rase tercabar bila lelaki cakap perempuan xboleh buat itu & ini :P maka aku akan buat..aku pernah tumbuk orang sebab ngorat aku hahaha kalu org yg kena tumbuk tu bace..maaf la ye tumbuk kmoo..err jangan menggatal dgn saya...saya xsuke ^^
 yup aku memang susah na bg no. ak kat orang..tp klu bagi pon sia2 je..baek korang xpyah mnx n pujuk2 bagi..sebab ak jarang dengan hp..hp ak kadang2 smnggu hilang..hlang kat umah la..penah sekali kawan aku hantar.."wat pe weyh"..3 hari lpas tu aku balas "xwat pape"..kwan2 baek ak da tau prangai ak,plus budak matrik..roomate ak yang nama wani cakap "gogo xpyah pki hp la senang,orang hp tu patot dengan kita kot urgent pape ke" hahaha sabar wani..tp wani ni la paling rapat ngn ak pon..biasenye diorg akan kol rumah..weeee kadang ak baca tp xrep,..unless benda tu betol2 urgent,ak akan rep...kalu kawan lelaki (kawan zaman skola dulu) yang hantar biasenye ak xrep,lepas tu diorg tacing...kn alif..kn haiman :P sebab2 kadang ikot mood aku..aku rase na rep ak rep la..kadang ak bace je la...kadang2 xbace..sehari lpas tu bacala...ngaaaa na tau ape yang kekal setia ngn aku??of cuz my gameboy... ngaaaa sebab aku suka maen game... unless sumone yang ak sayang n rapat ni antar msj biasenya aku akan rep..itupon kadang2 kalu die kol,smpi 15 kali baru aku prasan..hp ak berbunyi ngaaaaaaaa tp skang die da jarang kol ^^ die bz study ^^ so mmg hp tu ak campak2 je la..pernah skali abg wan(kwan kerja) membebel, "benda yang penting tggal tmpat keje" hahaha mase ak otw blik ak prasan hp tggl..tp ak kate "ah biarlah,t boleh ambil juga " ngaaaaa n tlinga ak da lali kena marah ngn ayah "buang hp tu senang!" hehehe itu time ayah aku kol ak xangkat,xdgar la,saya xtau mane sy letak hp sy ayah :D..tp skang ayah aku kalu die kol xangkat die wat xtau je la..da xmara da..hehehe

plzz jgn judge aku sblum mngenali ak..ape yg korang nmpak kat fb xsame ape yg korg nmpak kat dpan..klu nmpak gmbar fb ak mcm perempun lembut,try jumpa dpan tgk..kalu korg(khas kat lelaki) tgk dlm fb ak peramah,jgn salahkn ak kalu kat luar aku sombong..tp perempuan dlm 1 minit ak da bnyak ckp da :p untuk stakat ni,ak xpenah dgar lg la perempuan ckp ak gedik dpan keblakang ke...yang laen2 tu ade 6_6 cth hana ni bnyak ckp la ngaaaa orang yang lame knal ak diorg ok..tp mungkin yg baru kenal xselesa kot..tp ak suka jd diri ak ngaaaa,,..bukn korg je ckp aku bnyak ckp..ibu aku pon ckp "adek ni bisin la, boleh x adek senyap" ouh ouh :( saya suka bercakap...sume org stress aku bnyak ckp :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...