MY STORY

MY STORY

blog archive

Popular Posts

Monday 7 May 2012

My happiness :)

ALHAMDULILLAH ^^
TERIMA KASIH AYAH :0




Cuti habis matrik ni xtau buat ape...ni la keje aku..but not most of the time..ade la mase2 nya..ayah buat sume ni mse gogo f.5 lg..tq ayah ^^

aku pling suke ble ayah truh name gogocan liyana kat dalam tu...heeee sukeeee...act gogocan tu name rabbit tau..but sbb kat fb aku tulis gogocan liyana..maka mcm melekat plak gogocan tu..ngaaa
act maen game ni best tau..depends la org tu suke game ape...mcm aku..aku suke game action..perang2 ke..tp ade satu game yg bukn action je aku layan...SDO-X..nice game..but yg laen..sume game action ^^
ble stress maen game,ble penat blaja maen game,ble sedih maen game,ble rse mara maen game..hahaha 
but xdela smpi bnda laen diabaikan..game ni sampingan..amal ibadah xleh tggl..blaja tetap blaja..

Time kat matrik

Balik hujung mnggu je leh maen game..n pnah lame xblik rumah sbb na pspm..aku mimpi buat claz tutor biology dlam helikopter..n ble ckgu ckp na kuar jap..ak pgang snapang na tembak..wahahaha mmg rndoo bebenor la tu ^^

apepon..ALHAMDULILLAH dgn nikmat Allah ^^

                                                                    

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...